Tips: Du kan superenkelt se status på orderen din, se postsporing, returnere varer og mer i vår selvhjelpsløsning. 

    1. Hvordan kontakter jeg VitenWahl? Hvis du har et spørsmål, send oss en melding på Facebook eller post@nerdebutikken.no
    2. Hvor lang tid tar det før jeg får bestillingen min? Vi sender varer ut to ganger i uken og sender alle varer med vanlig postgang. Det betyr at det kan ta noen dager før du får varene dine, men sjelden mer enn en uke. 
    3. Jeg har et problem med min bestilling. Hva gjør jeg? Ta kontakt med oss på post@nerdebutikken.no så hjelper vi deg. 
    4. Kan jeg betale med faktura? Skoler, organisasjoner og bedrifter kan gjerne betale med faktura. Hvis det er kommunen som skal betale, bør du legge inn fakturaadressen til kommunen. Inkluder gjerne også ressursnummer i adressefeltene. Da kommer det automatisk med på fakturaen, som sendes som pdf. Har du spørsmål, kontakt oss på post@nerdebutikken.no.
    5. Kan jeg motta faktura på EHF? Selvfølgelig! Vi kan dessverre ikke sende EHF automatisk, men send oss en epost på post@nerdebutikken.no så ordner vi med EHF.
    6. Kan jeg bestille produkter til utlandet? Dette kommer litt an på hvor i utlandet og hva du vil bestille. I tillegg vil fraktkostandene være litt annerledes enn det vi vanligvis tilbyr på nettsiden. Ta kontakt på post@nerdebutikken.no  så skal vi se hva vi kan få til!

Konklusjonen er:
Det meste kan fikses, bare ta kontakt på post@nerdebutikken.no

 

Newsletter

A short sentence describing what someone will receive by subscribing